perjantai 6. huhtikuuta 2012

Heips!

Tulin vain toivottamaan hyvää pääsiäistä kaikille, vaikkakaan täällä ei kovin juhlamielellä olla tänäkään pääsiäisenä. Minulle pääsiäinen on aina tuntunut jotenkin ankealta, eikä minulla ole kummempia pääsiäisperinteitä. Edes rairuohoa en ole laittanut eikä munia ole maalattu. En koe noita perinteitä erityisen tärkeiksi opettaa lapsilleni, enkä varsinkaan trullittelua. Toki lapsukaiset saavat lauantaina pääsiäismunat joissa on karkkia ja pieni lelu, mutta sekin perinne tulee enempi isännän puolelta. Nihkeyteni pääsiäisen suhteen johtuu ehkä siitä että itse olin pienenä hyvin usein juuri pääsiäisen aikoihin kipeänä, joten minulla ei ole kovin mukavia muistoja lapsuuden pääsiäisistä. Asiaa ei toki helpota se että isäntä on lähes koko pääsiäisen töissä, siis yötä päivää. Tai no töissä ja töissä, makaa riipputuolissa ja syö karkkia ja käy välillä tarkastamassa jonkun pöntön lämpötilan. Ihan vaan vähän katkerana hoidan täällä kotona muksuja joista pienempi oksensi toissayönä ja on vieläkin kuumeessa. Kaikenlisäksi isäntä lähtee vielä ainoana vapaapäivänään miesporukalla automessuille, onhan se Chip Foose nähtävä. No en minä oikeasti kyllä ole noin katkera miltä kuulostan vaikka siihen toki olisi kaikki ainekset. Koitan kaikesta huolimatta nauttia tästä pitkästä viikonlopusta, tehdä hyvää ruokaa ja touhuta lasten kanssa. Toivottavasti teillä siellä ruutujen takana on oikein mukava pääsiäinen!!!

P.s. Isäntä otti tietokoneen mukaansa töihin ja postaan nyt siis Lumiallani, siksi ei tule kuvia kun en ole jaksanut niin paljon paneutua tähän kännykällä postaamiseen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti