keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Jouluinspiraatio - Country Living


 














Mietiskelin tässä että koska huomenna on jo marraskuu, saan alkaa ihan tosissaan jo enemmän suunnittelemaan joulua. Minulle joulu on ehdottomasti tärkein juhla-aika ja siksi se alkaa pyöriä mielessä jo aika pian kesän loputtua. Koitan kuitenkin pitää nuo ajatukset pääni sisällä ainakin sinne marraskuulle asti ja senkin jälkeen koristelut sun muut on aika maltillisia. Rakastan kuitenkin selailla joululehtiä ja katsella inspiroivia kuvia netissä. Omassa kodissa tavoittelen kuitenkin sitä hämyistä joulun tunnelmaa ja toteutan sen sitten aika yksinkertaisin keinoin, pääasiassa kynttilöillä ja tunnelmallisilla valoilla. Joulun tuoksut ovat minulle merkittävä osa joulua ja minua harmittaakin kovasti että olen allerginen kuuselle, sen tuoksu kun toisi niin ihanasti joulun kotiin. Mutta onneksi niitä tuoksuja on muitakin, piparit, glögi, kinkuntuoksu muun muassa. Ajattelin tässä nyt joulun alla keräillä tänne blogiin hieman minua inspiroivia kuvia ja ainakin näiden Country Livingiltä lainattujen kuvien perusteella vaikuttaa siltä että vaaleat neutraalit sävyt pysyttelee edelleen lähellä sydäntä. Ihemttelen tätä sen takia, että yleensä hypin tyylistä ja värimaailmasta toiseen ihan vaan vaihtelun vuoksi, mutta ehkäpä olen nyt viimein löytänyt sisustustyylin johon en heti kyllästy.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti